"ایتگین"

در دنیایی دیگر

توی دنیای موازی یه پسر بیست و دو ساله به اسم تام م، که تا همین پارسال توی یکی از روستاهای نزدیک لندن زندگی میکردم.

خانواده م مزرعه داشتن و برای چندین نسل توی کار تولید شراب بودن و همیشه از من به عنوان تنها پسر خانواده انتظار داشتن که میراث دار همین حرفه ی شرابگیری خانوادگی بشم.

اما من پارسال بعد از کلی دعوای طولانی یه نامه برای خانواده م روی تختم گذاشتم و براشون توضیح دادم که دارم میرم به رویام که جهانگردیه برسم. بعد هم تمام پس اندازمو برداشتم و کلید ون قدیمی پدریزرگم رو دزدیدم و زدم به دل جاده تا جهانگرد بشم.

بعد از یک ماه سفر توی انگلیس فهمیدم خرج سفر خیلی بیشتر از اونیه که فکر میکردم و مجبور شدم توی هر شهری که میرفتم کارهای کوچیک بکنم تا بتونم خرج سفر هام رو در بیارم.

خانواده م بعد از چندماه سعی میکنن باهام ارتباط بگیرن و قبول میکنن که رفتارشون اشتباه بوده و پیشنهاد میدن که حمایتم کنن.

منم ازشون میخوام یه برام یه دوربین فیلمبرداری بفرستن و بعد از شروع میکنم به تولید محتوا از سفرهایی که میرم و پول مسافرت هام رو از همین طریق در میارم.

نه سال بعد تمام دنیا رو سفر کردم و ویدیو سفر هام رو میشه همه جا پیدا کرد، به خیلی از آدم ها جرعت دادم رویاشون رو دنبال کنن . خودم هم با یه دختر روستایی که توی یکی از سفر هام باهاش آشنا شدم ازدواج کردم. عاشق روح رها و سرکششم و بعد از چند سال هنوز هم وقتی سیاهی چشم ها و قرمزی موهاش رو میبینم قلبم میلرزه. با دست های خودمون یه خونه وسط یع مزرعه برای خودمون میسازم و تا ابد توی بغل هم آروم میشیم!

-----------------

تو توی دنیای موازی کی هستی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan